Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cracku

super zdjęcie


nie wiem czy to obróbka, ale zdjęcie ma klimat lecz twarz modelki jest bardzo słabo widoczna a kategoria to portret więc chciałby się lepszej "widoczności"


było by fajnie ale te przepalenia zawalają zdjęcie

plus za kolory


nie wiem czemu twarz jest nie ostra a mankiet ostry...?


czego to ludzie nie wymyśla:P


daje rade


bardzo przyjemne


troszkę za bardzo sie na pierwszy plan wysuwa ten łańcuch


albumowe

miałeś dużo ciekawsze prace


wieej ostrosci na nasycenia bar, bo tka to wyszlo troche metnie


Fajne


ciekawe czy się modelowi podobało:P


fajne kolorki, czerwone paznokcie super kontrast dały


bardzo fajnie zagrały kolory


Nooo! niezły sprzęt chłopaki dorwali


nie no, ale efektu pękających pleców można było uniknąć:P


technicznie to nie jest mistrzostwo świata, ale oddaje cały sens


mnie sie podoba


wg mnie lewe i prawe foto w zupełnie innym stylu (prawe zdecydowanie fajniejsze) co jakoś ze sobą wg mnie nie gra


technicznie świetne, artystycznie nie powala


fajne kolory, niezły kadr, ten łańcuch z przodu niby drażni ale jednak powoduje ze zdjęcie sie pamieta. szkoda włosów na oku. hmmm moze po prostu za bardzo wagowo łańcuch przeciąga w swoja strone?


oj stanowczo na nie, bardzo nie korzystnie ujęta modelka, cała uwaga skupiona na nosie wystającym z kępy włosów


bluzka ostrzejsza od twarzy, wzór owej bluzki odciąga uwage od buzi modelki.


podoba sie


zrobiłbym to w pionie, zeby okno bylo widać i stanąłbym na przeciwko ściany by ładnie sie linie wyprostowały



1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt